Itinerari de senderisme "L’ altra Collserola: Can Catà i l’aqüeducte de Canaletes"
Centre Cultural La Casa Elizalde15/03/2025
Professora: Mireia Querol
Començarem la nostra caminada pel parc de la Riera de Cerdanyola, on passarem per camps de cultiu abans d’endinsar-nos en camins i corriols. Veurem punts d’interès com l’Ermita de Sant Iscle i l’aqüeducte de Canaletes, i passarem pels voltants del bosc de Can Catà, actualment propietat privada.
IMPORTANT: Les rutes de senderisme requereixen una bona condició física per caminar distàncies de 10-12 quilòmetres. Tenen una dificultat de moderada a alta i compten amb desnivells i zones agrestes. Cal mantenir la unitat del grup.
-
- Inscripcions
- https://www.casaelizalde.com
-
- Telèfon
- Tel.: 934880590
Centre Cultural La Casa Elizalde
- Adreça:
- Carrer de València, 302
- Districte:
- Eixample
- Barri:
- la Dreta de l'Eixample
Horaris
Dies | Hores | Preus |
---|---|---|
Dissabte | de 10.00 h a 13.00 h | Entrada general: 17.1 € Reducció i subvenció dels imports als cursos, informeu-vos en el mateix centre. |
Cal inscripció prèvia
Places limitades
- Inscripcions a
-
Centre Cultural La Casa Elizalde
<p>A partir del 9 de desembre. En línia: a partir de les 10 h al web del centre. </p><p>Presencial: de dilluns a divendres de 10 a 20 h. Es recomana fer la inscripció en línia i el pagament amb targeta.</p>
- Se celebra a
- Centre Cultural La Casa Elizalde