Informació institucional
D’acord amb els principis de transparència de l’administració municipal, a continuació us llistem els principals apartats d’interès de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona.
Consell d'Administració
El Consell d’administració de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona està format per dotze membres (consulteu-ne la composició) Obre en una finestra nova.
Organigrama
Presidenta: Laia Bonet

Gerent: Francesc Jiménez Gusi

Consellera delegada
Modificació de les competències
Podeu consultar la informació sobre els seus càrrecs i retribucions al portal de transparència de l’Ajuntament.
L’estructura de primer nivell de l’Institut està formada per quatre direccions:
L’Institut no paga indemnitzacions per cessament de càrrec que no estiguin recollides a l’Estatut dels treballadors Obre en una finestra nova.
Pressupost
Podeu consultar els pressupostos dels darrers cinc anys:
Estat de comptes anuals i informes d'auditoria:
Conveni col·lectiu vigent
Conveni col·lectiu vigent
Pla d’igualtat de Parcs i Jardins 2023-2027
El tercer Pla d’igualtat de Parcs i Jardins Obre en una finestra nova ratifica el compromís de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins per seguir treballant en la igualtat entre dones i homes, incidint també en altres elements de desigualtat com l’edat o la situació de discapacitat. El pla es divideix en nou àmbits d’actuació, cadascun dels quals té assignat un objectiu específic, un seguit d’indicadors i les mesures planificades per assolir-los.
Com a document complementari, s’inclouen els resultats de la diagnosi prèvia Obre en una finestra nova a l’elaboració del pla. Una diagnosi que serveix per analitzar els resultats de l’aplicació del segon Pla d’igualtat, i alhora obtenir dades de l’estat actual de la plantilla, tant pel que fa a l’organització com a les percepcions.
Alliberats/ades sindicals
La informació de les hores i els costos de les persones alliberades sindicals està publicada al portal de transparència de l’Ajuntament. Obre en una finestra nova
Processos de selecció
La informació relacionada amb els processos de selecció de l’Institut es publiquen a la seu electrònica municipal, la pàgina d’Oferta Pública d’Ocupació Obre en una finestra nova de l’Ajuntament de Barcelona. Si voleu consultar els processos selectius en curs, feu clic aquí.
Materials d’estudi per als processos de selecció
L’Institut posa a disposició de les persones que volen accedir als processos de selecció materials d’estudi específics per accedir-hi. Feu clic aquí per conèixer-los.
Contractació
La informació sobre contractació està publicada al portal de transparència de l’Ajuntament Obre en una finestra nova, amb la resta d’entitats vinculades a l’Ajuntament.
Convenis
L’Institut té convenis amb algunes entitats. Es poden consultar al Registre de convenis de la Seu electrònica Obre en una finestra nova.
Subvencions
L’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona no atorga subvencions.
Tanmateix, si busqueu subvencions vinculades amb els espais verds podeu consultar les subvencions que atorga l’Ajuntament de Barcelona en aquest enllaç. Obre en una finestra nova
Campanyes de publicitat institucional
El cost d’aquestes campanyes es publica amb el de l’Ajuntament i la resta d’entitats al portal de transparència de l’Ajuntament Obre en una finestra nova.
Accés a la informació pública
Podeu accedir al contingut en detall sobre l’accés a la informació pública en el portal de Transparència Obre en una finestra nova. Per presentar una sol·licitud d’accés a la informació podeu iniciar el tràmit aquí Obre en una finestra nova.
Alhora, l’administració municipal disposa de diversos canals de comunicació, presencials, telefònics i virtuals, al servei de la ciutadania Obre en una finestra nova, on dirigir consultes o demanar informació.
També teniu tot un seguit de serveis on informar-vos, solucionar tràmits, accedir al registre telemàtic o expressar queixes i suggeriments en línia Obre en una finestra nova.
Codi ètic i conducta
El Codi ètic i de conducta Obre en una finestra novaés aplicable en l’àmbit de l’Ajuntament de Barcelona i de les entitats municipals vinculades o dependents d’aquest darrer a qualsevol nivell (organismes autònoms, entitats públiques empresarials, societats mercantils municipals o amb participació municipal majoritària, i consorcis, fundacions i associacions dependents de l’Ajuntament de Barcelona).
Recull els principis ètics i els valors de bona governança que han d'informar qualsevol actuació municipal i regula les normes de conducta que necessàriament han d’observar les persones per a les quals és d’aplicació.
Bústia ètica
La Bústia ètica de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins és un canal per informar sobre fets que puguin constituir delicte o infracció administrativa de manera anònima i segura.
Serveis públics i avaluació
L’Enquesta de serveis municipals Obre en una finestra nova és un estudi quantitatiu de periodicitat anual que recull la percepció de la ciutadania sobre la ciutat i el seu barri (grau de satisfacció, problemes i demandes, evolució, etc.) i l’opinió que té sobre la gestió municipal. L’estudi inclou la puntuació de la gestió municipal en zones verdes.
Registre de grups d’interès
Els grups d’interès són les persones físiques o jurídiques i les organitzacions sense personalitat jurídica que, en defensa d’un interès propi o de tercers o d’un interès general, duen a terme activitats susceptibles d’influir directament o indirectament en l’elaboració i l’aplicació de les polítiques públiques, l’elaboració de propostes normatives o la presa de decisions.
El Registre de grups d’interès de Catalunya és el cens dels grups d’interès que participen en l’elaboració i l’aplicació de les polítiques públiques impulsades per les administracions públiques catalanes. Com la resta d’administracions, l’Ajuntament de Barcelona i les seves entitats dependents estan integrats dins d’aquest registre Obre en una finestra nova.
Vols treballar als Parcs i Jardins?
Processos selectius en curs
