Amb la campanya, l’Ajuntament de Barcelona posa l’accent en les persones que hi ha darrere el taulell i les barres dels establiments de la ciutat. Les presenta com la veritable essència dels establiments i en destaca la seva preparació, professionalitat i capacitat per oferir sempre un servei excel·lent, transparent i proper. Alhora, recorda a la ciutadania que els productes que hi poden trobar són de qualitat i que, visitant els establiments dels barris, poden trobar tot allò que necessiten sense haver de desplaçar-se, de forma sostenible i amb un impacte positiu per a l’entorn.
La campanya s’allargarà durant tot el mes de juliol. Posteriorment, al mes d’octubre, se’n farà una segona onada. En tots dos casos, es podrà trobar en diferents suports com anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i banderoles a la via pública, entre altres. També se’n farà difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona, com el canal de Twitter de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum.