Les ganes de no perdre’s els moments importants i de ser part d’aquest nou despertar de la ciutat adopten la forma d’una cadira són el fil conductor de la campanya. Una cadira que, al primer espot, Verdaguer passeja per diversos indrets de la ciutat (La Rambla, la Barceloneta, les porxades del pg. Picasso) fins acabar a una taula davant del mar, on l’esperen Yolanda Ramos (Paquita Salas, Benvinguts a la família, Tu cara me suena), Melanie Olivares (Aída, Benvinguts a la família, La embajada) i David Solans (Merlí, Les de l’hoquei).
Rodat al restaurant Pez Vela, l’espot compta amb uns extres molt especials: dos exalcaldes de la ciutat (Joan Clos i Xavier Trias) i 13 exregidors/es dels diferents partits polítics que, acceptant la invitació del Gremi, han volgut donar un missatge d’unitat en un moment de gran transcendència per a la ciutat.
Uns dels aprenentatges de la pandèmia té a veure amb la importància de la interacció social. Tal com insisteixen els experts, la riquesa i la diversitat de vincles socials tenen molt a veure amb el benestar de les persones. Els bars i restau- rants són espais preferents d’aquesta vida ciutadana. En aquest sentit, l’ampliació de terrasses és una aposta a llarg termini: la ciutat incrementa els seus espais de trobada i de relació amb vocació de permanència.