Per la resta de compres, les menys habituals, tot i que la majoria també hi va a peu, s’utilitzen més transports. Per exemple, per comprar roba i calçat, un 50,6% va a peu, però el 27,5% utilitza transports públics (sobretot el metro amb un 16,4%). Per comprar productes de parament de la llar, anar a peu també és majoritari (40,5%), un 19% utilitza transports públics i un 15,3% privats. Per comprar productes d’oci i cultura, el 57,3% hi va a peu, i un 11,1% hi va en transport públic. I finalment pels productes d’electrònica, informàtica i telefonia el 34,2% hi va a peu, mentre un 18,6% hi va en transports públics.
L’ús dels transports públics baixa en els productes d’oci i cultura i de roba i calçat (3,8 punts i 3,5 punts respectivament) en relació amb el desembre de 2022. Totes les dades es poden consultar de forma detallada a l’Observatori del Comerç i la Restauració de la Ciutat de Barcelona.