Com podeu comunicar una incidència de neteja a l’espai públic?

23/09/2021 - 12:12

Neteja. Existeixen tres canals habilitats que permeten resoldre les incidències, de mitjana, en menys de 24 hores.

Fins al dia d’avui els serveis de neteja han atès 70.000 incidències a l’espai públic comunicades per la ciutadania, i ho han fet, de mitjana, en menys de 24 hores. Ha estat gràcies als tres canals habilitats que permeten a la ciutadania un contacte directe amb el departament corresponent.

Portal d’atenció en línia

Al web barcelona.cat/incidencies-espai-public, dins el portal de Queixes i suggeriments, es poden comunicar incidències a la via pública. El portal deriva la petició a l’equip de resolució corresponent i millora així la comunicació entre l’Ajuntament de Barcelona i la ciutadania.

L’aplicació “Barcelona a la butxaca”

Des de dispositius mòbils també podeu comunicar una incidència còmodament gràcies a l’aplicació municipal “Barcelona a la butxaca”, que permet una comunicació àgil amb els serveis municipals encarregats de resoldre les incidències detectades. En l’apartat anomenat “Incidències a la via pública” es poden adjuntar imatges.

Telèfon 900 226 226

El telèfon 900 226 266 és gratuït i permet informar de desperfectes i d’incidències de neteja i sobre el funcionament d’un servei municipal.