El Banc del Moviment reprèn el servei de préstec de productes de suport

08/01/2021 - 11:51

A partir del 7 de gener, el Banc del Moviment, reprèn l’atenció telemática i l’atenció presencial només en cas d’urgència i amb cita prèvia.

A partir del 7 de gener, el Banc del Moviment, reprèn l’atenció telemática i l’atenció presencial només en cas d’urgència i amb cita prèvia.

El Banc del Moviment, xarxa solidària de productes de suport de Barcelona, no fa atenció presencial als dos punts d’atenció en l’horari habitual, ateses les mesures vigents per a la contenció de la covid-19.

Podeu posar-vos en contacte amb el Banc del Moviment per demanar cita prèvia o atenció telemàtica:

– Trucant al 610223707.
– Enviant un missatge a bancdelmoviment@bcn.cat.

El Banc del Moviment és un servei municipal que s’ofereix en col·laboració amb les entitats Banc Solidari de Material Ortopèdic, Associació Catalana de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple i Nexe Fundació. La funció d’aquest servei és proporcionar productes de suport per a la mobilitat i productes de suport tecnològics per a tots tipus de discapacitats, per a persones que ho necessitin en servei de préstec per un període inicial de 6 mesos. Per altra banda, el Banc del Moviment funciona gràcies a la solidaritat de particulars i d’entitats que donen productes per a la seva reutilització.