La campanya reivindica, també, la importància de tenir un teixit comercial de proximitat saludable, potent, que forma part del veïnat, cuida els barris i contribueix a millorar la cohesió social, la seguretat, la convivència, la configuració de l’espai urbà, l’activitat econòmica arrelada i l’ocupació, entre d’altres.
La botiga en línia oficial de Barcelona
També s’ha posat en marxa el BCN Market, la nova botiga en línia oficial de la ciutat, a la qual es poden adherir els establiments de Barcelona que ho desitgin, a través del seu web.
El web és un aparador virtual del comerç de barri, que permet als establiments tant la venda física com en línia, i on els clients poden veure el catàleg de productes de tots els establiments, reservar articles des de casa i comprar-los per recollir-los a la botiga o rebre’ls a domicili.
Aquesta és una plataforma oberta i col·laborativa entre els establiments, que té l’objectiu de generar tràfic físic i en línia als negocis locals, facilitar que el veïnat trobi resposta a les seves cerques als comerços de la ciutat i esdevenir una alternativa als grans webs de venda en línia.