S’ha remodelat, entre d’altres, la posició de les taules d’atenció, el paviment de la zona d’atenció, s’han guanyat llocs d’atenció a la ciutadania i, pel que fa a l’Accessibilitat general, es prenen les següents mesures: es permeten passos generals de 1,2m, cercles de gir de 1,5m tant per zones destinades a treballadors/es com a les destinades a públic, es dissenyen les taules d’atenció al públic amb el sobre volat cap al visitant de manera que es pugui apropar una persona amb mobilitat reduida sense problema.
Recordem que cal sol·licitar cita prèvia:
- A través del web: barcelona.cat/cita
- Trucant al 010
Quioscs de tràmits i serveis
A més, al districte s’hi poden trobar dos Quioscs de tràmits i serveis. Es tracta d’altres canals d’atenció a la ciutadania, que agilitzen la gestió dels tràmits més freqüents, alhora que s’hi facilita l’accés a la informació de la ciutat.
- Punt BCN. Quiosc de Tràmits i Serveis: Pl. Comas, 18
-
Punt BCN. Quiosc de Tràmits i Serveis – Centre Comercial L’Illa Diagonal: Av. Diagonal, 557