Flexibilitat, eficiència i mirada de gènere
Flexibilitat horària:
La persona treballadora disposa de total flexibilitat en el seu horari, fonamentat en una relació de confiança amb la direcció. Es finalitza la jornada entre les 16 h i les 17 h. Es dina en 30 minuts, aproximadament, a les 12:30 h. Es fa atenció al públic a través dels canals en línia.
Les reunions són d’1 hora màxim, amb uns objectius i ordre del dia clars. Es funciona amb grups de missatgeria instantània diferenciats segons els equips de treball. Es treballa per projectes, amb fites i resultats establerts, amb avaluació i retorn.
Des de l’entitat s’ofereix un servei d’assessorament gratuït a les persones sòcies, a través d’una consultoria especialitzada en serveis a la joventut. D’aquesta manera les entitats sòcies poden recórrer a l’entitat i agilitzar gestions internes.
Voluntariat per a la millora de les condicions de les persones professionals de les polítiques de joventut:
L’entitat funciona gràcies a la tasca de les persones voluntàries. Es porta a terme assessorament gratuït, promovent condicions dignes de treball, nivells de reconeixement professional adequats, remuneracions suficients, un sistema de formació especialitzat i una regulació estable i sòlida dels professionals de les polítiques de joventut.
Data de la darrera actualització: abril 2021
Mesures
-
Els horaris flexibles són aquells que no estableixen una jornada laboral rígida. A través de diverses fórmules i dins d’uns límits acordats, les persones poden decidir els horaris d’entrada i sortida, compensar hores al llarg de l’any i tenir jornades més compactes.
-
Per tal de fer un ús eficient del temps cal repensar els horaris de les reunions per que siguin efectives, fer formació al personal per a una bona gestió del temps o implantar mesures per afavorir el dret a la desconnexió digital.