Treballar perquè els altres també ho puguin fer: posant el focus en el benestar.

Els equips, tant a les oficines com a serveis centrals, tenen una flexibilitat horària tant a l’entrada com la sortida, de 2 hores (8 h a 10 h i de 17 h a 19 h), donant sempre resposta al servei (horari d’atenció al públic de 9 h a 18 h), de forma que els equips s’autogestionen segons les seves necessitats. Les persones treballadores poden portar a terme teletreball 1 cop a la setmana. A les oficines es realitzen   reunions operatives de 15 minuts. S’ha implementat la metodologia PERFORM, mitjançant la qual es revisen indicadors i es destaca allò que s’ha fet bé i els reptes del dia.
Es disposa de 5 dies de lliure disposició de forma flexible: es poden gaudir en blocs de 2 hores. Els mesos de juny, juliol i agost es pot gaudir de 5 tardes festives.
Es porta a terme processos d’avaluació del rendiment, amb seguiment d’objectius i del perfil competencial (inclou una avaluació ascendent i una entrevista sobre la carrera professional de la persona).
Es disposa del programa ADECUÍDATE de promoció de la salut, que contempla l’alimentació saludable, la pràctica esportiva, qualitat del son, tabaquisme, etc. Es dina en una franja horària saludable, de 13 h a 14 h.
 

Data de la darrera actualització: abril 2021

logotip de l'entitat
Mesures