Canals d’atenció ciutadana
L’Ajuntament de Barcelona ofereix canals de comunicació presencials, telefònics i en línia per fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits o rebre informació sobre la ciutat.
-
En línia
-
Canal telefònic i videotrucada
-
Presencial
Informeu-vos, feu tràmits, accediu al registre electrònic i presenteu queixes o suggeriments sense necessitat de desplaçar-vos. També podeu resoldre la vostra tramitació amb el servei “L’Ajuntament et truca”.
-
Informació, consultes, queixes i suggeriments
Podeu demanar informació, resoldre les vostres consultes i presentar queixes o suggeriments en relació amb el funcionament de la ciutat o dels serveis municipals.
-
Registre electrònic
Registreu les sol·licituds, els escrits o les comunicacions amb relació a tràmits o procediments telemàtics.
-
Oficina virtual
Podeu fer molts dels tràmits municipals sense desplaçar-vos i descarregar la documentació necessària per als tràmits presencials.
-
Bústia ètica i de bon govern
Comuniqueu, d’una manera segura, les accions o omissions contràries als principis de bon govern per reforçar la gestió pública.
-
Incidències a la via pública
Utilitzeu l’app Barcelona a la Butxaca per notificar incidències a la via pública per tal que l’Ajuntament les resolgui.
-
Carta de serveis de l'atenció ciutadana
Descobriu els canals de què disposeu per rebre informació sobre la ciutat i gestionar les tramitacions, així com els compromisos en la prestació dels serveis.