Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va
Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona
Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor verticals en el primer nivell del menú.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el segon nivell.
  • Navegueu pel segon nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.

L'Ajuntament

L’Administració municipal a prop teu

Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del lector de pantalla i del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor horitzontals en el primer nivell del menú.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.
  • L'organització
    L'organització
    • Consulteu l'organització
      • Consulteu l'organització
      • Consulteu l'organització
      • Regidors i regidores de la corporació municipal
      • Òrgans de govern
      • Equip de govern
      • Organització territorial
      • L'estructura executiva
      • Ens dependents
    • Organigrama municipal
    • Òrgans de participació
  • Àrees i districtes
    Àrees i districtes
    • Àrees de govern
      • Àrees de govern
      • Àrees de govern
      • Urbanisme, Acció Climàtica, Mobilitat, Pla de Barris i Serveis Urbans
      • Presidència, Relacions Internacionals, Educació, Salut, Drets Humans i Cicles de Vida
      • Prevenció, Seguretat, Convivència i Règim Interior
      • Economia, Habitatge, Hisenda i Turisme
      • Drets Socials, Promoció Econòmica, Treball, Feminismes i Memòria Democràtica
    • Districtes
      • Districtes
      • Districtes
      • Ciutat Vella
      • L’Eixample
      • Sants-Montjuïc
      • Les Corts
      • Sarrià-Sant Gervasi
      • Gràcia
      • Horta-Guinardó
      • Nou Barris
      • Sant Andreu
      • Sant Martí
  • Acció de govern
    Acció de govern
    • Consulteu l'acció de govern
      • Consulteu l'acció de govern
      • Consulteu l'acció de govern
      • Consell Municipal
      • Comissions del Consell Municipal
      • Comissió de Govern
      • Pla d'Acció de Govern 2023-2027
      • Cartes d'objectius
      • Pressupostos i Finances
  • Informació administrativa
  • Atenció ciutadana i comunicació
    Atenció ciutadana i comunicació
    • Canals d’atenció
      • Canals d’atenció
      • Canals d’atenció
      • En línia
      • Telefònics i videotrucades
      • Presencials
    • Canals de comunicació digital
  • Seu electrònica
  • Inici
  • L'organització
    L'organització
    • Consulteu l'organització
      • Consulteu l'organització
      • Consulteu l'organització
      • Regidors i regidores de la corporació municipal
      • Òrgans de govern
      • Equip de govern
      • Organització territorial
      • L'estructura executiva
      • Ens dependents
    • Organigrama municipal
    • Òrgans de participació
  • Àrees i districtes
    Àrees i districtes
    • Àrees de govern
      • Àrees de govern
      • Àrees de govern
      • Urbanisme, Acció Climàtica, Mobilitat, Pla de Barris i Serveis Urbans
      • Presidència, Relacions Internacionals, Educació, Salut, Drets Humans i Cicles de Vida
      • Prevenció, Seguretat, Convivència i Règim Interior
      • Economia, Habitatge, Hisenda i Turisme
      • Drets Socials, Promoció Econòmica, Treball, Feminismes i Memòria Democràtica
    • Districtes
      • Districtes
      • Districtes
      • Ciutat Vella
      • L’Eixample
      • Sants-Montjuïc
      • Les Corts
      • Sarrià-Sant Gervasi
      • Gràcia
      • Horta-Guinardó
      • Nou Barris
      • Sant Andreu
      • Sant Martí
  • Acció de govern
    Acció de govern
    • Consulteu l'acció de govern
      • Consulteu l'acció de govern
      • Consulteu l'acció de govern
      • Consell Municipal
      • Comissions del Consell Municipal
      • Comissió de Govern
      • Pla d'Acció de Govern 2023-2027
      • Cartes d'objectius
      • Pressupostos i Finances
  • Informació administrativa
  • Atenció ciutadana i comunicació
    Atenció ciutadana i comunicació
    • Canals d’atenció
      • Canals d’atenció
      • Canals d’atenció
      • En línia
      • Telefònics i videotrucades
      • Presencials
    • Canals de comunicació digital
  • Seu electrònica
  1. Inici
  2. / Atenció ciutadana i comunicació
Escolta

Canals d’atenció ciutadana

L’Ajuntament de Barcelona ofereix canals de comunicació presencials, telefònics i en línia per fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits o rebre informació sobre la ciutat.

  • En línia

  • Canal telefònic i videotrucada

  • Presencial

Informeu-vos, feu tràmits, accediu al registre electrònic i presenteu queixes o suggeriments sense necessitat de desplaçar-vos. També podeu resoldre la vostra tramitació amb el servei “L’Ajuntament et truca”.

  • Informació, consultes, queixes i suggeriments

    Podeu demanar informació, resoldre les vostres consultes i presentar queixes o suggeriments en relació amb el funcionament de la ciutat o dels serveis municipals.

    Més informació
  • Registre electrònic

    Registreu les sol·licituds, els escrits o les comunicacions amb relació a tràmits o procediments telemàtics.

    Més informació
  • Oficina virtual

    Podeu fer molts dels tràmits municipals sense desplaçar-vos i descarregar la documentació necessària per als tràmits presencials.

    Més informació
  • Bústia ètica i de bon govern

    Comuniqueu, d’una manera segura, les accions o omissions contràries als principis de bon govern per reforçar la gestió pública.

    Més informació
  • Incidències a la via pública

    Utilitzeu l’app Barcelona a la Butxaca per notificar incidències a la via pública per tal que l’Ajuntament les resolgui.

    Baixeu l'app
    QR BARCELONA BUTXACA CA
  • Carta de serveis de l'atenció ciutadana

    Descobriu els canals de què disposeu per rebre informació sobre la ciutat i gestionar les tramitacions, així com els compromisos en la prestació dels serveis.

    Ves al web

A més del 010, a través del qual podeu obtenir informació, dur a terme tràmits, fer suggeriments i reclamacions i presentar queixes, l’Ajuntament disposa del telèfon del civisme, del 112 com a telèfon d'emergències i del servei “L’Ajuntament et truca”.

  • Telèfon d’informació i tramitació 010

    Servei d'Informació municipal i general sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità.

    També s'hi poden realitzar determinats tràmits de l'Ajuntament de Barcelona.

    Línia telefònica gratuïta

    Més informació
  • Telèfon d’emergències 112

    El telèfon 112  centralitza totes les trucades urgents per tal que qualsevol persona pugui sol·licitar els serveis públics d'emergències sanitàries, extinció d'incendis i salvament, seguretat ciutadana i protecció civil

    Línia telefònica gratuïta

    Més informació
  • El telèfon del civisme 900 226 226

    El telèfon del civisme atén els avisos i les reclamacions dels ciutadans i les ciutadanes referents als serveis de neteja, manteniment i control de l’espai urbà.

    Línia telefònica gratuïta

    Més informació
  • L’Ajuntament et truca

    Servei d’informació i tramitació en què el personal de les oficines d’atenció ciutadana atén la ciutadania de forma personalitzada per mitjà d’una trucada o videotrucada, en un dia i una hora acordats a través de cita prèvia.

    Servei gratuït

    Més informació
  • Altres telèfons d’utilitat

    Accediu als telèfons d’utilitat principals per a situacions d’emergència, avaries, transports, serveis municipals o centres oficials.

    Més informació
  • Carta de serveis d’Atenció Ciutadana

    La carta de serveis té com a objectiu donar a conèixer els canals que la ciutadania té al seu abast per obtenir informació sobre la ciutat i gestionar les tramitacions municipals de forma integral.

    Ves al web

Aquí trobareu on podeu dur a terme els tràmits si preferiu fer-los en persona, o si en busqueu algun que no està disponible en línia o telefònicament. 

  • Oficines d’atenció ciutadana

    Hi ha una oficina d’atenció ciutadana a cada districte de la ciutat. Trieu dia, hora i lloc on voleu fer els tràmits municipals.

    Més informació
  • Oficines especialitzades

    Descobriu on i sobre quins temes l’Ajuntament us pot donar informació especialitzada. 

    Més informació
  • Punts de registre

    Consulteu quin és el punt de registre més proper on podeu lliurar una petició o un document a l’Ajuntament. 

    Més informació
  • Quioscos de tràmits i serveis

    Terminals d’autoservei electrònic amb accés a tota la informació sobre la ciutat i els seus serveis. També hi podreu dur a terme tràmits municipals relacionats amb el padró i hisenda. 

    Més informació
  • Carta de serveis d’Atenció Ciutadana

    La carta de serveis té com a objectiu donar a conèixer els canals que la ciutadania té al seu abast per obtenir informació sobre la ciutat i gestionar les tramitacions municipals de forma integral.

    Ves al web
  • Seccions principals

    • Consulteu l’organització
    • Consulteu l’acció de govern
    • Subvencions
    • Canals d’atenció
    • Canals de comunicació
  • Adreça

    Pl. Sant Jaume, 1 08002 Barcelona

  • Contacte

    • Formulari de contacte

    • 010 (Informació ciutadana i tramitació)

    • 934 027 000 (Centraleta)

  • Butlletins

    • Les novetats, directament a la teva bústia de correu!

    • Subscriu-te al butlletí
  • Segueix-nos a:

    • Altres
Logo Ajuntament de Barcelona
  • Mapa web
  • Avís legal
  • Accessibilitat