En aquest tercer bloc estratègic de la innovació social municipal, s’inclouen tots aquells projectes relatius a la desburocratització i modernització de l’atenció social, així com aquells que responen a la necessitat de capacitar digitalment als professionals i persones usuàries dels diferents serveis i dotar d’eines tecnològiques que facilitin la gestió municipal. En definitiva, reuneix actuacions adreçades a utilitzar les tecnologies per facilitar l’accés de les persones usuàries als serveis socials municipals.
Actuacions principals:
- Facilitar l’accés de la ciutadania al sistema de serveis socials, transformant-lo
Projectes per avançar en la transició digital dels serveis socials públics, centrats en les persones. - Transformació de la relació de l’administració amb la ciutadania: caminant cap a la digitalització de l’atenció social
Conjunt de millores en el serveis telemàtics d’atenció ciutadana per accelerar un programa de transició digital dels serveis públics, centrades en les persones, amb impacte en la seva qualitat de vida, i prestant una atenció especial als col·lectius vulnerables. - Eines de suport per poder realitzar la transformació
Per desenvolupar i desplegar la transició digital dels serveis socials públics centrada en les persones, amb impacte en la seva qualitat de vida.