Taller 'Sashiko modern' *NOU*

Centre Cívic Vil·la Urània

Des de 01/04/2025 al 06/05/2025

Moltes de les artistes japoneses que practiquen el Sashiko avui dia, barregen alguns punts de brodat tradicional amb les puntades bàsiques de Sashiko tradicional. Crean dissenys geomètrics, i a vegades figuratius, però sempre amb les mateixes arrels i inspiració amb la natura. És un tipus de brodat molt interessant, addictiu, relaxant i divertit.

En aquest taller experimentarem amb nous dissenys, per aplicar-los a bosses, estoigs... o roba. Si t’agrada el Sashiko i vols aprendre noves maneres de brodar-ho, o vols iniciar-te en aquesta tècnica, aquest taller t’encantarà.

Material que cal portar el 1r dia: Costurer bàsic (fil, tisores, regles, agulles de cap i marcador)

Suplement de material: 10 € (inclou tutorials en paper, agulles, fils, teles per brodar mostres).

A càrrec d’Eva Monleón, de Misako Mimoko.

Centre Cívic Vil·la Urània

Adreça:
Carrer de Saragossa, 29
Districte:
Sarrià-Sant Gervasi
Barri:
el Putxet i el Farró

Horaris

Observacions

Cal inscripció prèvia

Places limitades



Altres
Inscripcions a
Centre Cívic Vil·la Urània

<p class="ql-align-justify">Inscripcions als tallers per a adults a partir del dilluns 17 de març del 2025. Presencials: de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 20.30 h. En línia: a partir de les 10 h del mateix dia que comencen les inscripcions a través del web del centre cívic: <a href="http://barcelona.cat/ccvil.laurania" target="_blank" style="color: windowtext;">barcelona.cat/ccvil.laurania</a></p>

Se celebra a
Centre Cívic Vil·la Urània