El servei de suport assessorarà bàsicament sobre tres punts:
- – Com obtenir el certificat digital vàlid?
- – Com emplenar adequadament el formulari de sol·licitud de la subvenció i quina documentació em poden demanar?
- – Què i com justificar la subvenció atorgada per l’Ajuntament?
Aquelles entitats de l’Eixample que vulguin aquest servei han de demanar cita prèvia a: eixampledigital@coopelafabrica.cat. Telèfon de contacte: 652 340876. Les cites prèvies es donaran per dimarts, dijous i divendres al matí i per a dilluns i dimecres a la tarda.
Al web de l’Ajuntament ja s’hi ha publicat la convocatòria i les bases generals, així com diversos documents informatius sobre la Convocatòria general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona per a l’any 2021.
El termini de presentació de sol·licituds serà fins al 30 de gener de 2020 i només es pot presentar telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona.
Us recordem que existeix una línia concreta de subvenció a l’àmbit d’Acció Comunitària i Associacionisme dedicada a projectes que s’ajustin a aquest temes:
- Promoure la cohesió social i la construcció de relacions de pertinença al barri
- Enfortiment democràtic i social i transparència de les associacions
Els sol·licitants han de ser persones jurídiques o físiques, entitats sense afany de lucre, i en cap cas s’admetran gremis, universitats, col·legis professionals, associacions de professionals o cooperatives (siguin o no sense ànim de lucre)
Un mateix sol·licitant només pot presentar un màxim de dos projectes a l’àmbit d’acció comunitària i associacionisme. Adjuntem el document que es va presentar durant la sessió informativa que va tenir lloc al mes de desembre.