Així, amb Re-connectant, els establiments que ara tenen poca presència a internet i a les xarxes socials i no disposen de venda en línia podran rebre suport tècnic per a la digitalització. Un acompanyament que es farà a mida, segons les necessitats de cada comerç. Els encarregats de fer el seguiment i posar en marxa el pla digital amb cada comerç seran una vintena d’agents digitals, graduats en màrqueting i comunicació digital. A més, l’objectiu és també dotar els comerciants dels recursos per continuar treballant aquest pla en el dia a dia de la gestió del negoci.
Un pas més per reactivar l’economia local
Ja s’han beneficiat del programa Re-connectant 127 comerços, gràcies a la col·laboració amb Endesa, empresa que finança aquest projecte amb 500.000 euros. En una primera fase, s’analitza la salut digital del comerç, és a dir, la seva presència a internet, l’estratègia de comunicació i màrqueting, l’ús de canals de venda electrònica, la digitalització dels processos de gestió i les possibilitats de millora. I en la segona fase es crea el pla de digitalització a mida segons els resultats de la diagnosi inicial.
A més, els comerços participants reben formació pel que fa a configuració, revisió i millora del web i perfils de xarxes socials, posicionament en motors de cerca en línia i venda i butlletins electrònics.
Tots els comerços que encara no han accedit al programa Re-connectant i hi estiguin interessants encara poden presentar la seva sol·licitud a https://empreses.barcelonactiva.cat/ca/web/es/assessorament-en-digitalitzacio.