Amb el lema “Barcelona with you” es vol reforçar la marca Barcelona i atreure talent i inversió a la ciutat. La campanya s’ha posat en marxa en el marc del Mobile World Congress Barcelona 2021, que es torna a celebrar després que l’any passat se suspengués a causa de la pandèmia.
La iniciativa es desplega en mitjans d’àmbit local i internacional, alguns de tant influents com el Financial Times i The Economist, així com a les xarxes socials, per tal de crear impacte en els diferents públics professionals. Per als qui visiten Barcelona amb motiu del MWC, s’han instal·lat suports exteriors digitals en punts estratègics de la ciutat com l’aeroport, l’estació de Sants, el metro de la plaça d’Espanya i l’estació d’Europa Fira, entre d’altres.
El web meet.barcelona renovat
En quatre idiomes, el portal renovat meet.barcelona adreçat als visitants internacionals, s’ha actualitzat per reforçar-ne la projecció internacional, i s’hi han incorporat les raons per visitar la ciutat, treballar-hi i fer-hi negocis, així com tota la informació de servei per facilitar l’experiència a la ciutat.