Els assistents reflexionaran sobre com diversificar l’economia i apostar per la innovació, dos factors clau per aconseguir una Barcelona més competitiva, sostenible i equitativa, adaptada als reptes de la transició ecològica i digital. El REACT d’enguany comptarà amb més de 15 ponències de diferents àmbits temàtics.
El repte de la segona edició del REACT és consolidar el debat obert en la primera edició: el nou model econòmic que Barcelona ha d’aplicar per superar els dèficits oberts per la pandèmia i situar els reptes de competitivitat econòmica, sostenibilitat, equitat social, transició verda i digital i el futur del treball en l’agenda de la capital catalana.
En aquest sentit, la primera edició del REACT va superar totes les expectatives de contingut i també de participació amb un centenar de ponents i amb la participació de més de 3.000 participants entre presencials i virtuals. Enguany, l’esdeveniment serà presencial. Per assistir-hi, cal inscriure’s al web del REACT.
La gastronomia i l’alimentació sostenible, al REACT
L’alimentació i la gastronomia han format part de l’èxit de Barcelona com a atracció turística en les darreres dècades. L’escenari post-covid presenta diversos reptes i oportunitats per definir el paper de l’alimentació en la identitat de la ciutat, millorar el desenvolupament econòmic sostenible, el benestar dels ciutadans i l’educació alimentària.
Per aquest motiu, el REACT ha programat una sessió per debatre sobre el paper que té la ciutat per desenvolupar una oferta alimentària de qualitat i diversa, tant per a la població local com per als visitants, i sobre com hem d’afrontar els principals reptes humans per ser competitius, com ara la sostenibilitat, l’alimentació de proximitat, el malbaratament zero i els nous models de negoci.
La sessió, que duu per títol ‘Gastronomia i alimentació sostenibles: persones, producte i planeta’, tindrà lloc el dia 31 de març a les 15:30 h a l’Auditori del Disseny Hub Barcelona. Accedeix a tota la informació sobre aquesta taula rodona aquí.