L’Ajuntament de Barcelona, en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat, ha posat en marxa una campanya de comunicació per posar en valor el comerç de proximitat de la ciutat. I és que Barcelona compta amb un model de comerç local de referència a nivell mundial i això es deu a la qualitat del producte però, sobretot, a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors.
Els principals objectius d’aquesta iniciativa són posicionar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors; millorar el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert, entre la ciutadania; i conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.
I en aquesta categoria no només s’inclou el conegut com a comerç de barri. També són botigues, restaurants i mercats amb encant; locals que la gent sap on són i que hi trobaran allà; comerços que tenen tot el que la ciutadania necessita, amb productes de qualitat, i de proximitat; i productes que arriben de la mà de botiguers experts, de tu a tu.
La campanya té com a lema ‘Amb cara i ulls’ perquè posa en valor els comerciants com a persones que esdevenen l’essència dels negocis i que són els responsables d’oferir un servei excel·lent amb transparència, confiança i coneixement. A més, també es dirigeix al ciutadà recordant-li que pot estar tranquil perquè està escollint els millors productes, seleccionats i de qualitat i anima a comprar millor: més a prop, més sostenible i amb un impacte positiu en l’entorn.
La campanya s’ha iniciat avui i s’allargarà durant tot el mes de juliol. Posteriorment, al mes d’octubre es farà una segona onada. Es podrà trobar en diferents suports, com són: anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de FGC, banderoles, opis, leds i també se’n farà difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona.