La jornada informativa tindrà lloc el proper divendres, 16 de setembre, de 10 h a 12 h, a l’Auditori de la Seu Central de Barcelona Activa, al carrer Llacuna, 162-164. La sessió està especialment adreçada als diferents agents del sector comercial i de serveis, als eixos comercials i gremis de la ciutat de Barcelona, així com a tots els establiments comercials de la ciutat a títol individual que hi estiguin interessats. Concretament, s’hi farà una breu explicació sobre la tramitació dels ajuts de la segona convocatòria del Kit Digital, oberta des del 2 de setembre per a empreses de menys de 10 treballadors i treballadores.
La jornada comptarà amb la presència de Montserrat Ballarín, regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, i d’una persona experta del Ministeri d’Assumptes Econòmics i de Transformació Digital. Es podrà seguir en format presencial o telemàtic. Per participar-hi, tan sols cal inscriure’s omplint aquest formulari.
Com funciona el Kit Digital?
Es tracta d’un programa d’ajuts econòmics que s’emmarca dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’Agenda Espanya 2025, i el pla de Digitalització de Pimes 2021-2025; finançat per la Unió Europea, Fons NextGenerationEU, i que es gestiona a través del Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital. Va dirigit a pimes i persones autònomes que vulguin evolucionar i millorar el seu negoci accedint a un ampli catàleg de solucions digitals i d’agents digitalitzadors que ofereixen diferents serveis.
Les pimes i les persones autònomes que se’n beneficiïn rebran un bo digital amb una quantitat econòmica assignada, que podrà fer servir per contractar els serveis o els agents del catàleg. Amb el bo digital, es pot escollir millorar aspectes com la pàgina web, la botiga virtual, la ciberseguretat del negoci, així com a gestió de xarxes socials, processos o clients. Tots els requisits i tota la informació per optar al Kit Digital es pot consultar en aquest enllaç.