La campanya 'Amb cara i ulls' torna al carrer per impulsar el comerç i la restauració

04/10/2023 - 13:15 h

Els objectius principals de la campanya són situar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors; millorar el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert, entre la ciutadania; i conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.

 

Aquesta nova onada de la campanya s’iniciarà aquest mes d’octubre i s’allargarà durant bona part de la tardor. Igual que en les edicions anteriors de la campanya, es desplegarà en diferents suports, com ara anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de FGC, banderoles, opis i LED. També se’n farà difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona, com el Twitter de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum.

La campanya va veure la llum per primer cop el mes de juny del 2022, promoguda per l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat.