La campanya 'Amb cara i ulls' torna al carrer per promocionar el comerç de proximitat i la restauració

14/07/2023 - 08:00 h

Aquest mes s’ha posat en marxa la tercera edició de la campanya 'Amb cara i ulls', amb nous protagonistes representants dels mercats, del comerç i de la restauració de la ciutat.

La iniciativa es va iniciar el mes de juny del 2022, promoguda per l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat. Els objectius principals de la campanya són:

  • Situar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors
  • Millorar entre la ciutadania el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert
  • Conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.

Aquesta tercera fase, que es va iniciar el 4 de juliol passat, s’allargarà durant tot el mes i tornarà a reforçar-se durant la tardor. Igual que en les edicions anteriors de la campanya, es desplega en diferents suports, com ara anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de FGC, banderoles, opis o LED, i també se’n farà difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona.