El nou contracte de neteja i recollida de residus per als pròxims vuit anys incorpora millores que permetran donar un servei adaptat a les particularitats de cada barri. Entre els mesos de març i abril s’han dut a terme sessions informatives on s’han exposat les característiques del nou contracte i també passejades per analitzar l’estat de la neteja a cada barri i detectar-ne els punts febles.
Ara es convoquen quatre sessions de retorn per posar en comú les dades i conclusions extretes en les diferents trobades. Tota aquesta informació permetrà elaborar un Pla de Manteniment Integral (PMI) adaptat a cada barri, amb la complicitat i contrast del veïnat, entitats i teixit comercial.
Consulta el calendari de les sessions de retorn:
Esquerra de l’Eixample i Sant Antoni
Dilluns 2 de maig, a les 18.30 h.
Centre Cívic Casa Golferichs (Gran Via, 491)
Participació presencial i telemàtica. No cal inscripció
Dreta de l’Eixample
Dimarts 3 de maig, a les 18.30 h
Seu del Districte (c. Aragó, 311)
Participació presencial i telemàtica. No cal inscripció
Sagrada Família
Dilluns 9 de maig, a les 18.30 h
Casal de Barri Ateneu El Poblet (c. Nàpols, 268-270)
Participació presencial i telemàtica. No cal inscripció
Fort Pienc
Dijous 26 de maig, a les 18.30 h (Coincidint amb el Consell de Barri)