El Punt TMB de Sagrada Família, el quart centre d’atenció a la ciutadania de TMB, s’ha dissenyat amb criteris de màxima eficàcia i d’accessibilitat universal. El centre incorpora la tecnologia SVision per donar suport a persones sordes i amb discapacitat auditiva que necessiten comunicar-se en llengua de signes, i serà el primer a fer-ho en la llengua de signes catalana. L’espai també està equipat amb un anell inductiu, connectat a la megafonia d’emergència i a l’equip de micròfon individual, per facilitar l’atenció a persones amb discapacitat auditiva. Aquests nous recursos d’accessibilitat de què disposarà l’oficina han estat implantats amb la col·laboració de la Federació de Persones Sordes de Catalunya.
El centre de Sagrada Família oferirà servei d’atenció als clients amb necessitats especials (persones amb discapacitats motores, sensorials o cognitives), servei especialitzat d’atenció a queixes, reclamacions i al·legacions, tràmits relacionats amb la futura T-mobilitat, gestió i atenció d’objectes perduts (properament), promoció de productes propis i turístics, promoció i formació als usuaris en solucions digitals pròpies com la TMB App i el web corporatiu, etc.
Remodelació del vestíbul de Sagrada Família de l’L5
TMB va acabar al febrer l’obra de remodelació del vestíbul principal de l’estació de metro de la línia 5 de Sagrada Família, dins del programa d’actualització i millora de la funcionalitat d’estacions antigues o d’elevada utilització. Amb una inversió d’1,4 milions d’euros, s’ha aconseguit millorar els fluxos de circulació de persones, l’accessibilitat, la capacitat d’evacuació, el confort i la sensació de seguretat general.
Els plafons artístics de rajoles de ceràmica esmaltada, obra de Pedro Delso i Mauricio Sanguino, s’han traslladat des de les seves ubicacions disperses per agrupar-se en un mateix pany de paret, davant de la línia de peatge.