Amb els lemes “The place to be”, “The place to chill” i “The place to meet”, el Beat ha estat concebut com un entorn per donar a conèixer les possibilitats que ofereix Barcelona per atreure inversió i establir oficines i centres de recerca, però també l’aposta per la innovació i els atractius de la ciutat tant per instal·lar-s’hi a treballar com per visitar-la.
Les diferents àrees d’aquest espai combinaran activitats i treball en xarxa durant el dia amb experiències tecnològiques i una oferta musical lúdica programada pels festivals Sónar, Cruïlla i MIRA Digital Arts Festival als vespres.
L’espai, de 2.765 metres quadrats en una zona a l’aire lliure, es trobarà a la terrassa de l’accés nord de la Fira Gran Via 2, i el disseny, una recreació del litoral barceloní, ha estat obra de l’Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya (IAAC).
Un dels espais més singulars del Beat serà l’Àgora, una àrea de trobada dedicada a la tecnologia, i hi tindran protagonisme iniciatives de Barcelona Activa, de Promoció Internacional de Ciutat, de l’Institut Municipal d’Informàtica o de BSM, entre altres.
El MWC és l’esdeveniment tecnològic de referència de la indústria de la connectivitat que ha contribuït a situar Barcelona com un element clau de l’ecosistema tecnològic global. Aquest any tindrà lloc del 27 de febrer al 2 de març.