Trasllat de l’OAC de la Guàrdia Urbana i dels Mossos d’Esquadra de l’Eixample

17/04/2023 - 10:00 h

A partir d’aquest dilluns, 17 d’abril, les actuals dependències policials del carrer d’Aragó 332 tancaran al públic i el servei policial es traslladarà a les noves instal·lacions del carrer de Pau Claris, 158, que es posaran en funcionament durant la primera setmana del proper mes de maig.

La nova Oficina conjunta d’Atenció Ciutadana es manté en ple centre de Barcelona i continuarà oferint un servei permanent per donar resposta a les necessitats de seguretat expressades per la ciutadania. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres de 7 a 22 hores, i els caps de setmana de 9 a 21 hores. Hi haurà 4 punts d’atenció directa al ciutadà destinats única i exclusivament a la recollida de denúncies.

Així mateix, es mantindrà el servei de traducció, actualment de 10 a 18 hores, i no es descarta que s’ampliï aquesta franja horària de cara a l’estiu. Com ja és habitual, el ciutadà podrà tramitar les gestions a través de la cita prèvia.

Des de la posada en marxa de l’OAC al carrer d’Aragó, ara fa dos anys, s’han tramitat més de 15.000 denúncies, majoritàriament per furts i robatoris, i més de 7.000 procediments, com ara autoritzacions a menors per viatjar a l’estranger i tramitació de pèrdues d’objectes.