Pantalla BDC: Petit pantalla: projecció 'Guillot i Llebre salven el bosc'
Centre Cívic Casa Groga29/12/2025
Al mig del bosc, el Castor inaugura la seva obra mestra: una presa que frena el curs del riu i transforma la clariana en un llac immens. Vanitós com ell sol, es lamenta que ningú no l'admiri. Mentrestant, el Mussol torna cap a casa després d'una festa del Guillot i la Llebre, però descobreix que el seu arbre està envoltat d'aigua i fuig bosc endins fins a topar amb l'embassament. Cau sense sentits i l'aigua l'arrossega fins al cau del Castor.
L'endemà, els seus amics el busquen per totes bandes fins que, astorats, troben el nou pantà. Durant la recerca, el nivell de l'aigua no para de pujar i posa en perill el bosc i les cases. El Castor haurà d'enderrocar la presa per salvar el bosc, però està disposat a fer-ho? A canvi de què?
Guillot i Llebre salven el bosc està basat en el llibre Vos en Haas en de bosbaask (2013), de la sèrie infantil escrita per Sylvia Vanden Heede i il·lustrada per Thé Tjong-Khing. Aquest és el segon film de la cineasta i il·lustradora neerlandesa Mascha Halberstad, després d'Oink, Oink (2022), que es va poder veure a la catorzena edició del Barcelona Districte Cultural.
Format: llargmetratge
Durada total: 87 min.
Edat recomanada: a partir de 7 anys
Any: 2024
Idioma: doblat al català
Entrada gratuïta, amb reserva.
Tota la programació del Pantalla BDC a Horta-Guinardó.
-
- Inscripcions
- http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/casagroga
-
- Web
- http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/casagroga
Centre Cívic Casa Groga
- Adreça:
- Avinguda del Jordà, 27
- Districte:
- Horta-Guinardó
- Barri:
- Sant Genís dels Agudells
Horaris
| Dies | Hores | Preus | |
|---|---|---|---|
| Dilluns | a les 11.30 h | Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia
Aforament limitat
- Inscripcions a
-
Centre Cívic Casa Groga
La reserva d’entrades estarà disponible entre 15 dies i una setmana abans de l’espectacle. En el cas dels itineraris, consulta’n els períodes específics.
- Se celebra a
- Centre Cívic Casa Groga
Format: llargmetratge
Durada total: 70 minuts
Edat recomanada: a partir de 5 anys
Any: 2024
Doblat al català