Què fem
És un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó
El Servei d'Interculturalitat d'Horta-Guinardó és un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó per promoure accions comunitàries i interculturals. Afavorim el diàleg intercultural i la interacció positiva entre veïns i veïnes, fomentem la igualtat de drets i oportunitats, contribuïm en el reconeixement de la pluralitat cultural i impulsem la participació diversa al territori.
Ens alineem amb el model de referència tant del Pla Barcelona Interculturalitat 2021-2030, com del Programa Barcelona Interculturalitat. Adoptant i adaptant els principis, els valors i les línies de treball proposades en el territori i en diferents àmbits.
És un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó
És un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó
El calendari intercultural del districte està disponible en format físic i digital, fomentant el coneixement mutu i la representació de les comunitats del districte.

El Districte d’Horta-Guinardó tanca el desembre amb la Tardor de Pau, un cicle d’activitats per promoure la cultura de pau, la convivència i la justícia global, amb exposicions, tallers, debats i contacontes per a totes les edats.

Les activitats es fan amb la col·laboració de l'associació SOS Racisme i tenen lloc de l'1 al 22 de desembre.

Els equipaments i les entitats organitzen una programació especial durant tot el mes i fins al desembre.

Recull les festivitats més rellevants de les diferents comunitats religioses presents al nostre territori, així com les festes populars de les diverses cultures.
C/Marina 351, 08025 Barcelona
Dilluns a Divendres de 9.00-17.00 h.
serveinterculturalitathg@bcn.cat