Què fem
És un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó
El Servei d'Interculturalitat d'Horta-Guinardó és un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó per promoure accions comunitàries i interculturals. Afavorim el diàleg intercultural i la interacció positiva entre veïns i veïnes, fomentem la igualtat de drets i oportunitats, contribuïm en el reconeixement de la pluralitat cultural i impulsem la participació diversa al territori.
Ens alineem amb el model de referència tant del Pla Barcelona Interculturalitat 2021-2030, com del Programa Barcelona Interculturalitat. Adoptant i adaptant els principis, els valors i les línies de treball proposades en el territori i en diferents àmbits.
És un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó
És un servei municipal on treballem amb persones, equipaments, recursos i serveis del Districte d'Horta-Guinardó
El calendari intercultural del districte està disponible en format físic i digital, fomentant el coneixement mutu i la representació de les comunitats del districte.

El Districte d’Horta-Guinardó celebra al novembre la Tardor de Pau, un cicle d’activitats per promoure la cultura de pau, la convivència i la justícia global, amb exposicions, tallers, debats i contacontes per a totes les edats.

S'han exhaurit les places del club de lectura a la Biblioteca Guinardó – Mercè Rodoreda dedicada a la construcció de la pau, que forma part de la programació del cicle Tardor de Pau Horta-Guinardó, a càrrec d'en Jordi Armadans.

Fins al desembre, hi ha una programació d'activitats gratuïtes, que enguany posen el focus en l'impacte mediambiental dels conflictes bèl·lics.

La nova data serà el 28 de març, mantenint de moment el mateix horari, de 17:00 a 20:00 h.
C/Marina 351, 08025 Barcelona
Dilluns a Divendres de 9.00-17.00 h.
serveinterculturalitathg@bcn.cat