Aquests guardons reconeixen els professionals més innovadors, els més destacats en el comerç de proximitat, les persones i entitats que han contribuït destacadament a la promoció, innovació i coneixement del comerç de la ciutat, el comerç sostenible i els establiments de mercats. Enguany, per primera vegada, s’ha lliurat el Premi al Comerç Emblemàtic i s’han concedit dues mencions especials a l’esforç i la resiliència del sector del comerç durant la pandèmia.
Precisament, durant la pandèmia, el comerç de Barcelona va seguir demostrant que és un dels actors clau de la ciutat. Malgrat les restriccions, va continuar treballant per enfortir la cohesió dels barris, atendre els veïns i veïnes i seguir creixent en la seva presència al món digital. Per això, l’entrega de guardons d’enguany ha volgut ser, també, un acte d’homenatge i reconeixement al sector.
Un dels establiments guanyadors ha estat la Fruiteria Moreno, del Mercat del Carmel, que s’ha endut el premi Mercats de Barcelona – Jordi Maymó a la millor iniciativa individual. El jurat ha valorat especialment “l’obertura de la nova línia de negoci digital” i el seu “servei de venda a domicili sense emissions de diòxid de carboni”.
Podeu consultar tota la llista de premiats al web de Comerç de Barcelona.