Aquest projecte neix per fer front a l’escletxa digital i donar suport als veïns i veïnes del barri del Carmel en els tràmits electrònics i les gestions bàsiques en l’àmbit digital.
Els objectius principals del punt de suport a tràmits són reduir l’escletxa digital, detectar persones que necessitin acompanyament tecnològic per derivar-les als serveis corresponents, dotar els equipaments de proximitat d’un servei d’atenció a les veïnes més enllà de les característiques pròpies de cada equipament i formar i empoderar les veïnes per tal que siguin elles les que puguin donar aquest suport.
Horaris del Punt de Suport a Tràmits:
Dimarts de 17 a 19 h
Dimecres de 10 a 12 h
Dijous de 10 a 12 h
Tràmits:
IdCat mòbil, Clau Pin, inscripció al SOC, La Meva Salut, correu electrònic i utilització del telèfon intel·ligent.
El punt de suport a tràmits és possible gràcies al suport de les persones voluntàries del Carmel, Acció Comunitària i el XARSE.