Durant els mesos de gener a juny s’ha atès 144 persones, ajudant-les a relacionar-se amb l’Administració a través de tràmits com l’IdCat, Clave Pin, La Meva Salut, inscripció al SOC o les funcions bàsiques dels telèfons intel·ligents.
El Punt de Suport a Tràmits va començar al gener amb quinze persones voluntàries les quals van rebre una breu formació. El PST funciona els dimarts de 17 a 19 h i els dimecres i dijous de 10 a 12 h i les persones voluntàries hi són cada quinze dies. D’aquesta manera, segons els participants, el projecte és fa amè i no és una gran càrrega de temps.
L’escletxa digital ha motivat una gran participació del veïnat amb 63 sessions d’atenció directa i més de 125 hores durant aquest semestre. La franja d’edat amb més demanda ha estat la de majors de 65 anys, amb un 73%, molt per davant de la franja de 40 a 65 anys amb una atenció del 24,5% i, per últim, la franja de 18 a 40 anys amb un 2,2%. De les 144 atencions, 95 han estat sobre funcions bàsiques del telèfon intel·ligent, seguit de: 18 per IdCat, 13 Clave Pin, 11 La Meva Salut i 4 inscripcions al SOC.
L’atenció del Punt de Suport a Tràmits començarà el pròxim 26 de setembre amb els mateixos dies i horaris al Casal de Barri La Barraca del Carmel.
Si vols venir a rebre suport o oferir-ne, demana cita al 933 586 107 o al 601 64 86 73.