La caiguda lliure, en què s’han invertit 2,4 milions d’euros, tindrà capacitat per a 24 persones i elevarà els visitants a 500 metres sobre el nivell del mar, des d’on tindran una visió de 360º de Barcelona, abans de caure al buit. S’està acabant d’instal·lar per poder-la inaugurar a la primavera.
Des del dia 3 de març sí que ja estaran disponibles altres novetats de la temporada del Tibidabo: l’espai CreaTibi by Lego, creat per l’Espai Lego amb la col·laboració d’Abacus Educació, que disposa d’una programació dirigida al foment de les vocacions científiques i una decoració inspirada en l’arribada de la dona a la Lluna.
L’atracció de terror passarà a dir-se Hotel 666 i oferirà un espai en què els visitants, si s’hi atreveixen, podran conèixer els personatges més emblemàtics de l’Hotel i fer-s’hi fotos. També s’estrenen els nous miradors, després de la reforma feta l’any anterior, i es renova l’oferta d’espectacles amb propostes per a tots els públics.
A més, s’impulsaran noves iniciatives solidàries, com la campanya “Gotes pel món”, en col·laboració amb el projecte educatiu “Tu també pots”, que convidarà les escoles a presentar accions pensades per millorar el món. La iniciativa s’afegeix a altres propostes solidàries i educatives que ja fa anys que se celebren, com el Fisidabo i el Mes de la Física, entre altres.
Consolidar el creixement dels darrers anys
El parc va tancar el 2023 amb 681.000 visitants, un 10% més que el 2022, i espera rebre més de 708.000 persones durant aquest any. També es confia a arribar als 900.000 viatgers de la Cuca de Llum, el premiat sistema de transport del parc i l’emblema de l’estratègia mediambiental del Tibidabo.