Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Pla de transició digital

Nou sistema d’informació per a la gestió del Centre d’Acollida d’Animals de Companyia de Barcelona (CAACB)

Marc de referència

El Centre d’Acollida d’Animals de Companyia de Barcelona (CAACB), és el màxim responsable de vetllar pel benestar de dos mil animals de companyia, entre gats, gossos i fures que cada any es troben al carrer, perduts o abandonats, fins que es retroben amb les seves famílies o poden ser adoptats. La construcció del nou centre del CAACB, en el qual es preveu un increment del nombre d’animals,  ha creat la necessitat d’un nou sistema d’informació que millori el suport tecnològic a la gestió d’aquest centre.

Descripció

El desenvolupament d’un nou sistema d’informació és imprescindible per la posada en marxa d’aquest nou centre d’acollida d’animals, on es preveu un increment de la cabana i un major volum d’activitats, el que obligarà la millora de tots els processos de gestió. L’objectiu d’aquesta nova aplicació és millorar el suport tecnològic dels processos del CAACB.

Amb aquest nou sistema d’informació es vol abastir, en una primera fase, l’administració del centre tenint control  de la convivència en  l’adopció per part de famílies interessades i el comportament dels animals, el recull de les fitxes dels animals del seguiment veterinari del centre, el subministrament de les dietes establertes, a més a més obtenir el control de registre dels voluntaris de passeigs i socialització  i per últim, i més important, tenir en un espai comú per la coordinació i seguiment del centre en el recolzament de les dades i indicadors del centre.

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide 1 of 1

Other projects

  • Sistema d’informació del CUESB
  • E-Autenticació
  • GrowSmarter
  • nac ma realitat augmentada
    Implantació d’un Nou Sistema de Control d’Accés Xarxa Corporativa (NAC)
Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat