Entitats/associacions de persones amb discapacitat:
- Assistiran a la trobada anual de l’Espai d’inclusió.
- Participaran en el disseny de l’informe anual d’inclusió.
- Posaran a disposició dels agents públics i privats la seva experiència i coneixements.
- Oferiran assessorament a la resta de membres en temes d’accessibilitat, compliment de la normativa laboral vigent i d’altres que puguin sorgir relacionats amb l’àmbit de les persones amb discapacitat.
- Potenciaran l’oferta de serveis, accions formatives, organització d’activitats als agents que formen part de l’Espai d’Inclusió.
- Difondran les bones pràctiques que duen a terme, així com aquelles que es desenvolupin dins del marc de l’Espai d’Inclusió.
- Fomentaran el voluntariat corporatiu.
Entitats del tercer sector:
- Assistiran a la trobada anual de l’Espai d’Inclusió.
- Difondran als seus membres, així com a altres entitats d’arreu de la ciutat, el projecte endegat des del Districte.
- Incorporaran a les seves accions els principis de l’Espai d’Inclusió.
- Participaran activament en les diferents accions i iniciatives resultants de la mesura de govern, així com en aquelles que puguin sorgir per assolir un Districte inclusiu.
Agents econòmics i de coneixement:
- Assistiran a la trobada anual de l’Espai d’inclusió.
- S’interessaran per conèixer els diferents agents de l’Espai d’inclusió.
- Es tindran en compte al sector social del Districte davant de qualsevol necessitat empresarial.
- S’implicaran en la responsabilitat social corporativa.
- A través dels diferents mitjans a l’abast dels diferents membres de l’Espai d’Inclusió, es farà difusió de les activitats que desenvolupen aquestes empreses i institucions, així com del seu suport en les diferents accions dutes a terme.