Punt | Dies | Hores | ||
---|---|---|---|---|
De l'1 maig al 30 setembre |
De dilluns a divendres |
de 08.30 h a 14.30 h |
||
De l'1 octubre al 30 abril |
Dilluns, dimarts, dimecres i divendres |
de 09.00 h a 14.00 h |
||
Dijous |
de 09.00 h a 14.00 h i
de 15.00 h a 18.30 h |
L'Ajuntament de Barcelona manté també en funcionament de forma telemàtica els serveis que es realitzen a través dels Punts d'Assessorament d'Energètic (PAE) ja que el servei de llum, aigua i gas és un dret bàsic i tothom hi té garantit l'accés. En cas de talls en el subministrament d´aigua, llum o gas, o si la ciutadania vol informar-se sobre les mesures a les quals es pot acollir per rebaixar les factures, es pot contactar els serveis dels PAE a través de dos canals:Telemàticament a través del web de l'Ajuntament. En aquest cas la persona que fa la consulta ha d'omplir un formulari i ha d'adjuntar la documentació justificativa per tramitar la sol·licitud.Per a aquelles persones que no tenen accés a Internet les mateixes gestions es poden fer per telèfon, trucant al telefon d'informacio.