Convocatòria de subvencions per a inversions per a l’elaboració d’estudis d’impacte acústic, la instal·lació de limitadors-enregistradors de nivells sonors, la rehabilitació i la dotació d’equipament tècnic dels establiments de música en viu de la ciutat de Barcelona, per a l’any 2024

Status:
Sol·licituds obertes
Termini de presentació:

Del 09 al 29 de juliol de 2024 (ambdós inclosos)

Temes:
Cultura
2024
Web informatiu:
Ves al web
Accés al tràmit:
Ves a l'Oficina Virtual
Consultes:
infoicub@bcn.cat

Última actualització:

Aquesta convocatòria s’adreça als establiments de concurrència pública o de difusió cultural que disposin o estiguin en tràmit d’obtenir una llicència que els permeti fer música en viu, o als establiments que vulguin dur a terme un estudi d’impacte acústic per conèixer els requeriments necessaris per obtenir el permís o llicència que els permeti fer música en viu.

Aquesta convocatòria s’estructura en dues modalitats, d’acord amb les següents tipologies d’establiments:

  • Modalitat A espais de petit format, amb aforament inferior a 150 persones, espais de difusió cultural o altres similars (establiments de música en viu, bars, cafeteries, restaurants o altres), que volen adequar el local per interpretar música en viu amplificada.
     
  • Modalitat B espais de mitjà i gran format, com ara sales de concerts, sales de festa, bars musicals, discoteques o similars, amb aforament igual o superior a 150 persones, que fan o volen fer música en viu amplificada.
     

Podran optar a aquestes subvencions les persones físiques o jurídiques legalment constituïdes, titulars de la gestió dels espais beneficiaris de les subvencions, amb la llicència d’activitat corresponent, si escau.

Cada persona sol·licitant podrà presentar únicament una sol•licitud de subvenció per a cada espai del qual és titular.

Supòsits exclosos d’aquesta convocatòria:

  • En el cas d’obres i mesures per al compliment de la normativa i altres obres de millora, quedaran excloses aquelles sol·licituds de persones físiques o jurídiques legalment constituïdes que gestionen espais de propietat municipal, institucions culturals de titularitat pública o equipaments culturals en règim de consorci públic.

Per poder optar a les subvencions, les persones sol·licitants hauran de complir i acreditar, entre d’altres, els requisits següents:

  • Les inversions referides a la base 2 s’han d’haver realitzat durant l’any 2024 o s’han de dur a terme durant l’any 2025, i han d’acabar-se abans del 30 de setembre de 2025.  
  • L’establiment ha d’estar ubicat en el terme municipal de Barcelona.
     

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils des de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOPB.

Per a les persones jurídiques, d’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, és obligatori emplenar i presentar la sol•licitud a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, seguint les instruccions indicades en aquest portal.

Per a les persones físiques, la presentació serà preferentment a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, tot i que també podran acudir a qualsevol oficina de registre de l’Ajuntament de Barcelona.

Status:
Sol·licituds obertes
Termini de presentació:

Del 09 al 29 de juliol de 2024 (ambdós inclosos)

Temes:
Cultura
2024
Web informatiu:
Ves al web
Accés al tràmit:
Ves a l'Oficina Virtual
Consultes:
infoicub@bcn.cat