- Inici
- / Últimes notícies
- / Actualitat
- / Afectacions en els serveis d’atenció ciutadana durant el cap de setmana
Afectacions en els serveis d’atenció ciutadana durant el cap de setmana
28/01/2022 - 12:19 h
Des del dissabte, 29, fins al dilluns, 31 de gener, a les 00.00 hores, la Seu Electrònica, el Registre General, l’Oficina Virtual de Tràmits, la Guia BCN, l’Agenda 500, el portal d’Atenció en Línia i el 010 no podran prestar servei per raons tècniques. Aquestes actuacions són necessàries per poder millorar-ne la qualitat.
Quins serveis es veuran afectats?
- Seu Electrònica
- Registre General
- Oficina Virtual del Tràmits
- Atenció en Línia
- Agenda 500
- Guia BCN
- Telèfon del 010
En quin horari?
Està previst que per tasques de millora en les infraestructures tecnològiques les afectacions comencin dissabte, 29 de gener, al voltant de les 15.00 hores i s’acabin la nit de diumenge a dilluns, a les 00.00 hores.
Gestions a partir de dilluns
A causa de les afectacions provocades per la millora del sistema informàtic, es recomana a la ciutadania fer les gestions a partir de dilluns. A través dels diferents canals de comunicació municipals s’anirà informant de la situació.
En cas d’emergència es pot seguir trucant al telèfon 112, i l’Oficina Multiserveis d’Atenció Ciutadana (OMAC), de la plaça de Sant Miquel, estarà oberta en l’horari habitual de dissabte, de 8.30 a 20.00 h. A la tarda atendrà les cites programades per a gestions que es poden fer sense accedir a les aplicacions informàtiques afectades.
Disculpeu les molèsties que us puguem ocasionar.