S'inaugura l'exposició "El meu barri, la meva mirada"

La mostra posa de relleu històries personals en el marc d'un projecte comunitari de salut emocional i física i es podrà veure des del mes de juny fins novembre a diversos casals de barri

Exposició Al meu barri, la meva mirada
02/06/2025 - 12:12 h - Sanitat i salut

De juny a novembre, es podrà veure l’exposició “El meu barri, la meva mirada”, un recull d’històries personals viscudes pels participants al projecte comunitari de salut física i emocional Al barri ens cuidem.

L’exhibició, itinerant al Casal de Barri La Palmera, Casal de la Gent Gran Verneda Alta, Casal de Barri La Verneda, Casal de Barri La Pau i CAP La Pau, fa un repàs fotogràfic de la mà de la voluntària Jane Gonzalez.

Al Barri ens Cuidem és un projecte comunitari del programa Salut als Barris de l’Agència de Salut Pública de Barcelona, gestionat per la Fundació IRES.

Promou el benestar físic i emocional de persones de 30 a 65 anys del barri de la Verneda i La Pau en risc de vulnerabilitat i aïllament social a través d’acompanyament individual, circuit de píndoles de benestar i activitats de retorn social al barri.

Programació

Del 3 al 30 de juny: Casal de Barri La Palmera
Del 1 al 24 juliol: Casal de Gent Gran La Verneda Alta
Del 9 de setembre a 1 d’octubre: Casal de Barri La Verneda
Del 2 d’octubre al 28 d’octubre: Casal de Barri La Pau
Del 29 d’octubre al 26 de novembre: CAP La Pau

Els participants a l’exposició són  Alba Rosarini, Antonio Ruiz, Daniel Mor, Marta Àrias, Mercedes Herrero i Nuria Benitez.