Campaing to End Loneliness

Públic objectiu: 
Infants
Adolescents i joves
Adults
Persones grans
Àmbit geogràfic: 
Internacional
País: 
Regne Unit
Tipologia: 
Servei
Producte
Marketing o comunicació
Ens impulsor: 
Administració pública
Entitat o associació
ODS: 
ODS 1: Fi de la pobresa
ODS 3: Salut i benestar
ODS 4: Educació de qualitat
ODS 5: Igualtat de gènere
ODS 10: Reducció de les desigualtats
ODS 11: Ciutats i comunitats sostenibles
ODS 16: Pau, justícia i institucions sòlides

La soledat afecta a totes les persones de totes les edats i procedència. Aquesta causa un dolor emocional real i pot afectar a la nostra salut física i mental. També té un cost econòmic en els serveis addicionals de salut i d'atenció que necessiten les persones que se senten soles i també social a causa de les afectacions que genera a la comunitat. 
Aquesta campanya creada per la fundació anomenada Campaing to End Loneliness, va començar el 2011 i intenta assegurar que: 
1. Es pugui detectar i donar suport a les persones amb major risc de soledat.
2. Valorar i determinar quins serveis i activitats són més efectius per abordar la soledat.
3. Desenvolupar una gamma més àmplia de serveis i activitats per pal·liar la soledat.
A més a més, durant aquests anys, també han anat treballant al voltant de la creació de coneixement i investigacions al voltant de la temàtica de soledat i elaborant bones pràctiques efectives per diferents grups d'edat. 

Ajuntament de BarcelonaÀrea de Drets Socials, Educació i Cicles de VidaContactaAvís legal Accessibilitat