Campanya Day in the Lonely

Públic objectiu: 
Infants
Adolescents i joves
Àmbit geogràfic: 
Internacional
País: 
Regne Unit
Tipologia: 
Marketing o comunicació
Ens impulsor: 
Entitat o associació
ODS: 
ODS 10: Reducció de les desigualtats

Campanya en format vídeo organitzada per Childline per mostrar als infants i joves que el sentiment de soledat no és una cosa permanent i que aquesta es pot reduir i solucionar.
Aquesta campanya comença en mostrar tres vídeos de diferents joves per explicar el seu dia a dia i com experimenten la soledat. D'aquesta forma, es vol potenciar que tothom pugui reconèixer situacions de la vida quotidiana que és possible que hagin viscut en sentir-se sols i soles.
Al final dels vídeos s'adjunten diferents recursos i serveis per tal que els infants i joves que estiguin interessats i interessades puguin consultar en cas que necessitin suport i assessorament.

Ajuntament de BarcelonaÀrea de Drets Socials, Educació i Cicles de VidaContactaAvís legal Accessibilitat