Comunitat de suport per als nous pares al mig de la pandèmia

Públic objectiu: 
Adults
Àmbit geogràfic: 
Internacional
País: 
Regne Unit
Tipologia: 
Servei
Marketing o comunicació
Ens impulsor: 
Empresa privada
ODS: 
ODS 3: Salut i benestar
ODS 11: Ciutats i comunitats sostenibles

La marca d'atenció al nadó WaterWipes va llançar "The Early Days Club": una plataforma virtual dirigida als pares, als professionals de la salut i al personal de suport durant la pandèmia. 

A través de trucades Zoom, els pares poden interactuar en directe amb experts i influencers. Aquest moviment, a més d'acompanyar els pares, és un espai per celebrar la "paternitat real", i anècdotes honestes que passen dia a dia adaptant-se a la vida durant la pandèmia.

Aquesta iniciativa de la marca WaterWipes representa el reconeixement de les dificultats específiques dels seus consumidors, que estan passant per una etapa particularment difícil. Els nous pares que han de gestionar la crisi cuidant els seus nadons necessiten una atenció especial, i en aquest cas, aquesta comunitat de suport pretén pal·liar en certa manera aquesta barreja de sensacions i emocions.

Ajuntament de BarcelonaÀrea de Drets Socials, Cultura, Educació i Cicles de VidaContactaAvís legal Accessibilitat