- Inici
- / Últimes notícies
- / Actualitat
- / La T-jove deixarà de ser en cartró i funcionarà només amb T-mobilitat
La T-jove deixarà de ser en cartró i funcionarà només amb T-mobilitat
16/12/2022 - 09:46 h
L’aturada de venda dels títols de cartró es farà durant els dos primers mesos de 2023, per donar marge perquè les persones usuàries d'aquest títol puguin fer el pas al nou sistema de forma progressiva.
L’abonament T-jove del sistema tarifari integrat de l’ATM de Barcelona es deixarà de vendre en cartró i només estarà disponible en suports T-mobilitat, el nou sistema per viatjar a la xarxa de transport públic de l’àrea de Barcelona. El canvi de suport es farà durant els primers dos mesos de 2023.
D’aquesta manera, la T-jove es converteix en el primer títol que deixarà d’estar disponible en el suport tradicional de targeta de cartró amb banda magnètica.
Per tal d’agilitzar el tràmit de conversió al nou sistema de validació sense contacte, es recomana que totes les persones usuàries de menys de 25 anys que encara no estiguin donades d’alta a la T-mobilitat ho facin durant les properes setmanes. El procés d’alta es pot fer de forma telemàtica a través de les plataformes de T-mobilitat, TMB i FGC, que es troba en aquesta pàgina.
La T-mobilitat al territori
L’expansió de la T-mobilitat fora de l’àrea metropolitana de Barcelona és progressiva des del passat estiu. Actualment, el nou sistema permet viatjar per tota la xarxa ferroviària de l’ATM de Barcelona, a tota la xarxa de bus de l’àrea metropolitana de Barcelona i cada cop en més serveis interurbans i urbans d’autobús de les corones 2, 3, 4, 5 i 6. Es consultar al web de la T-mobilitat l’ampliació territorial del sistema.
Canals de venda dels títols
La venda de títols de l’ATM de Barcelona de totes les zones es duu a terme en els canals de comercialització oficial de la T-mobilitat:
- Les màquines d’autovenda dels operadors TMB, Ferrocarrils, Rodalies i TRAM.
- Els webs de T-mobilitat, TMB i FGC, en el cas de compra de la targeta.
- Les aplicacions T-mobilitat , TMB App i FGC T-mobilitat.
- Els punts d’atenció T-mobilitat habilitats de la xarxa de transport públic.
Canals d’atenció
La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d’atenció per resoldre dubtes i incidències:
- Twitter T-mobilitat: @T_mobilitat
- Canal d’atenció de Telegram: Telegram Atenció
- Telèfon gratuït 900 928 900.
- Centre T-mobilitat: de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20. Demana cita prèvia.
FONT: ATM