Horaris dels Mercats de Barcelona durant els mesos d'estiu
Els Mercats de Barcelona ajusten els seus horaris durant els mesos d'estiu.
21/06/2024 - 11:01 h
- Comerç i mercats
Ajuntament de Barcelona
A continuació, podeu consultar les variacions en l’horari d’obertura dels mercats de Barcelona durant l’estiu 2024.
- Abaceria: durant el mes d’agost, el mercat romandrà tancat cada tarda, excepte la de divendres.
- Besòs: horari habitual excepte les tardes de juliol i agost, on el mercat romandrà tancat.
- Bon Pastor: tancarà els dijous i els divendres a la tarda dels mesos de juliol i agost.
-
- Lidl: entre els mesos de juny i setembre, modificarà el seu horari per obrir de 9 a 21.30 h.
-
- Carmel: durant el mes d’agost, les tardes de dijous i divendres el mercat romandrà tancat.
- Canyelles: A partir de Sant Joan fins al setembre el mercat romandrà tancat a la tarda.
- Ciutat Meridiana: els mesos de juliol i agost, el mercat restarà tancat la tarda de divendres.
-
- Consum: obrirà de dilluns a dissabte de 9 a 21:30 i diumenge de 9 a 17 h.
- La parada del peix: tancarà del 27 de juliol fins a finals d’agost.
- Bar: tancarà del 12 al 25 d’agost.
-
- Clot: al mes d’agost, el mercat romandrà tancat a la tarda, exceptuant la de divendres.
- Concepció: De l’1 fins al 31 d’agost el mercat romandrà tancat a la tarda.
- Estrella: mantindrà l’horari habitual, tancant cada tarda dels dimarts i divendres durant el mes d’agost.
- Felip II: romandrà tancat les tardes del mes d’agost, excepte la de divendres.
- Fort Pienc: durant els mesos de juliol i agost, el mercat romandrà tancat la tarda de divendres.
- Guineueta: el mes d’agost el mercat romandrà tancat el divendres a la tarda.
- Horta: a partir del dia 15 de juliol i fins el 31 d’agost, el mercat farà l’horari de 7 a 15 h de dilluns a dissabte.
- Lesseps: del 2 d’agost fins al 2 de setembre, el mercat romandrà tancat a la tarda.
- Les Corts: del 15 de juliol al 31 d’agost, el mercat romandrà tancat durant les tardes.
- Llibertat: del 5 al 24 d’agost, el mercat romandrà tancat a la tarda, exceptuant la de divendres.
- Marina: durant el mes d’agost, el mercat obrirà de dilluns a dissabte de 8 a 14 h.
- Mercè: els mesos de juliol i agost el mercat romandrà tancat els dijous a la tarda.
- Montserrat: els dilluns del mes d’agost el mercat romandrà tancat. A partir de la segona quinzena de juliol i durant tot l’agost, el mercat obrirà de 7.30 a 15 h.
- Ninot: del 27 de juliol al 24 d’agost, el mercat obrirà de dilluns a dijous de 8 a 16 h, els divendres de 8 a 20 h i dissabtes de 8 a 18 h.
- Poble Nou-Unió: les tardes del mes d’agost el mercat romandrà tancat.
- Provençals: el mercat romandrà tancat les tardes del mes d’agost.
- Sagrada Família: el mes d’agost estarà tancat cada tarda, llevat de divendres.
- Santa Caterina: durant els mesos de juliol i agost el mercat obrirà de dilluns a dissabte de 7:30 a 15:30 h i divendres de 7:30 a 20:30 h.
- Sants: del 5 al 29 d’agost el mercat romandrà tancat a la tarda.
- Sant Andreu: durant el mes de juliol el mercat estarà tancat els dijous a la tarda, i el mes d’agost romandrà tancat dijous i divendres per a la tarda.
-
- La Galera: al juliol tancarà els dimarts a la tarda, i durant el mes d’agost els dilluns i cada tarda.
- Restaurant del mercat: durant els mesos de juliol i agost restarà tancat els dilluns. De dimarts a dissabte obert de 9 a 23 h i diumenges de 10 a 17 h. El dia festiu 15 d’agost estarà obert de 10 a 23 h (i l’endemà obrirà).
-
- Sant Martí: horari habitual excepte les tardes d’agost, on el mercat romandrà tancat.
- Sarrià: al juliol, el mercat farà el seu horari habitual els dilluns, dimecres, divendres i dissabtes, i els dimarts tancarà a la tarda. Els dijous a la tarda només obriran el supermercat i la xarcuteria Margarit de 17 a 20 h. A l’agost, el mercat tancarà a la tarda.
- Supermercat: Fins al dia 3 d’agost, dilluns i dimarts obrirà de 8 a 14.30 h, dimecres i dijous de 8 a 14.30 i de 17 a 20 h, divendres de 20 h i dissabte de 8 a 15 h. Del 4 al 28 d’agost, el supermercat tancarà per obres.
- Supermercat: Fins al dia 3 d’agost, dilluns i dimarts obrirà de 8 a 14.30 h, dimecres i dijous de 8 a 14.30 i de 17 a 20 h, divendres de 20 h i dissabte de 8 a 15 h. Del 4 al 28 d’agost, el supermercat tancarà per obres.
- Vall d’Hebron: horari habitual excepte les tardes de divendres, que el mercat romandrà tancat, i durant el mes d’agost, també els dilluns.
Els següents mercats seguiran l’horari habitual els dies laborables:
- Barceloneta
- Boqueria
- Encants Fira Bellcaire
- Galvany
- Guinardó
- Hostafrancs
- Núria
- Sant Antoni Alimentació
- Sant Antoni Dominical
- Sant Antoni Encants
- Sant Gervasi
- Tres Torres
- Trinitat
