Cursos virtuals: Quaderns de Mercats per a comerciants municipals
El programa elsmercats.cat del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) presenta una nova edició del seu cicle formatiu anual: els Quaderns de Mercats. Aquesta proposta, dirigida específicament a gestors, personal tècnic i paradistes dels mercats municipals de Catalunya, té com a objectiu principal la promoció de la innovació i la sostenibilitat en aquest entorn.
Les sessions d’aquest any es desenvoluparan íntegrament on-line, oferint la flexibilitat necessària perquè els participants puguin accedir-hi sense importar la seva ubicació geogràfica. Es duran a terme els dimarts de 15 a 17 h, des d’abril fins a juliol.
El contingut dels Quaderns està dissenyat per proporcionar eines pràctiques, coneixements i metodologies que permetin la incorporació efectiva de la innovació i la sostenibilitat als Mercats Municipals, impulsant la competitivitat i eficiència de les parades, així com la fidelització dels clients. Cada sessió constarà d’una exposició de continguts, amb exemples pràctics, seguida d’un debat per resoldre dubtes i reflexions dels assistents.
El primer Quadern, programat per al 30 d’abril de 2024, sota el títol “Claus per activar la sostenibilitat a la meva parada i incrementar les vendes”, abordarà temes com les oportunitats de la sostenibilitat per millorar la competitivitat dels mercats, la incorporació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i estratègies pràctiques per al màrqueting digital.
Continuant amb el segon Quadern, previst per al 4 de juny de 2024, que porta el títol “Com afavorir la innovació col·laborativa per a l’acció als Mercats Municipals”, i és dirigit especialment al personal tècnic i gerents. En aquesta sessió, els participants tindran l’oportunitat d’explorar les claus de la innovació, fomentar la col·laboració entre diferents actors dels mercats i conèixer les metodologies essencials per a la innovació sostenible.
Finalment, el tercer Quadern, que tindrà lloc el 2 de juliol de 2024, anomenat “Comunicació d’impacte. Com connectar amb la meva audiència als Mercats Municipals?”. Té com a objectiu explora estratègies de comunicació per connectar millor amb l’audiència, incloent-hi la creació d’un pla de comunicació efectiu i l’ús adequat dels diferents canals de comunicació.
Els Quaderns seran impartits per Imma Pérez, fundadora de NOTTOPIC, amb una àmplia experiència en estratègies de sostenibilitat, innovació i màrqueting. Amb més de 25 anys d’experiència en diversos sectors, Imma Pérez és una experta reconeguda amb formació en Direcció de Màrqueting i Comunicació, Innovació, Sostenibilitat, Igualtat d’Oportunitats i Humanitats per diferents Universitats i Escoles de Negocis.
Més informació
- Inscripció Quadern 1: “Claus per activar la sostenibilitat a la meva parada i incrementar les vendes”
- Inscripció Quadern 2: “Com afavorir la innovació col·laborativa per a l’acció als Mercats Municipals”
- Inscripció Quadern 3: “Comunicació d’impacte. Com connectar amb la meva audiència als Mercats Municipals?”