El projecte de remodelació l’han dut a terme els arquitectes Fernando Mur, Joan Garganté i Miquel Vila, de l'empresa G56. Les reformes han comportat una total renovació interior i exterior del mercat.
La rehabilitació de les façanes ha permès aconseguir un dels objectius principals en la reforma del mercat: la millora de l'accessibilitat. Així, s'han concentrat les tres portes laterals que donen al carrer de les Corts en un nou accés principal molt més ampli, còmode i agradable, amb portes de vidre. La remodelació interior ha comportat:
- La reforma estructural de l'edifici.
- La renovació del clavegueram.
- La pavimentació del terra.
- La construcció d'un habitacle per al reciclatge de la brossa.
- La creació de noves infraestructures com la instal·lació de climatització.
- La reordenació i adaptació del mix comercial a les noves necessitats comercials del barri.
- La renovació dels establiments, molts dels quals ofereixen nous productes, que ara donen un ambient més lluminós i modern al mercat.
D'altra banda, s'ha ampliat la superfície de l'autoservei fins a 700 m2, que complementa l'oferta comercial del mercat, i s'ha obert un nou forn de pa amb degustació.
L'objectiu d'aquesta remodelació va incloure la modernització d'un equipament molt arrelat al barri, i el fet de completar l'oferta comercial amb l'ampliació d'un operador de supermercat i una fleca-cafeteria. La reforma es va acabar dins el termini previst després de 12 mesos d'obra.
En el context d'un barri on la presència de grans superfícies comercials és important, la remodelació del mercat ha apostat per un model diferent, on es potencia la compra de producte fresc.