The OMIC continues to provide its services to the public electronically and through the 010 phone service. Claims and enquiries will continue to be preferably dealt with online. For those inquiries or complaints that require face-to-face attention, you must make an appointment in advance on the municipal procedures portal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, by calling 010, or at the Municipal Procedures Kiosk.
Preus
És obligatòri que els establiments informin del preu de venta total (amb tributs inclosos) de forma visible i clarament llegible, sense induir a error o engany, amb cartells i etiquetes tant a l’interior de l’establiment com a l’aparador.
Si el producte es comercialitza a doll o envasat mesurable, caldrà indicar el preu del pes net del producte. I en cas que s’utilitzi algún embolcall o protecció, es pesarà descomptant-lo.
Quan es tracta d’un servei, el preu s’ha d'informar amb un rètol, tarifa o fullet però si no és possible calcular-lo, les persones consumidores tenen dret a demanar un pressupost.
D’altra banda, l en cas d’entregar quantitats a compte del preu final i no formalitzar-se la compra o contractació, les empreses hauran d’informar de les condicions aplicables.