Un conte d’Anna Manso per al Centre de Serveis Socials Raval Sud. Il·lustracions de Teresa Herrero.
L’equip de professionals dels centres us atendran i informaran sobre els serveis, prestacions i recursos socials als quals teniu dret.
El projecte comunitari Radars té per objectiu pal·liar la solitud no volguda de les persones grans. En què consisteix? Com hi podeu col·laborar? Què heu de fer si hi voleu formar part?
L’equip de professionals dels centres us atendran i informaran sobre els serveis, prestacions i recursos socials als quals teniu dret.
El Servei d’Atenció a Domicili (SAD) està pensat per ajudar les persones amb una autonomia limitada o en una situació de vulnerabilitat que necessiten suport a casa seva per mantenir-se en el domicili habitual amb unes condicions adients de convivència en el seu entorn familiar i comunitari. La seva finalitat és donar suport a l’hora de realitzar les activitats quotidianes de la vida diària (higiene personal, anar a comprar, organització dels àpats i de la llar i d’altres) que s’estableixin en el pla de treball del SAD per promoure la seva autonomia personal i millorar la seva qualitat de vida.
El Servei de Teleassistència custodia les claus dels domicilis de totes les persones usuàries que ho desitgin. D’aquesta manera, davant d’una situació d’emergència, la unitat mòbil de teleassistència es desplaça al domicili i, si és necessari, facilita l’accés als serveis d’emergència.
El Servicio de Atención a Domicilio (SAD) está pensado para ayudar a las personas con una autonomía limitada o en una situación de vulnerabilidad que necesitan apoyo en su casa para mantenerse en el domicilio habitual con unas condiciones adecuadas de convivencia en su entorno familiar y comunitario. Su finalidad es dar apoyo a la hora de realizar las actividades cotidianas de la vida diaria (higiene personal, ir a comprar, organización de las comidas y del hogar y otros) que se establezcan en el plan de trabajo del SAD para promover su autonomía personal y mejorar su calidad de vida.
El Servicio de Teleasistencia custodia las llaves de los domicilios de todas las personas usuarias que lo deseen. De este modo, ante una situación de emergencia, la unidad móvil de teleasistencia se desplaza al domicilio y, si es necesario, facilita el acceso a los servicios de emergencia.
Bases per a la segona edició del concurs de microrelats de Radars.
És un servei d’atenció domiciliària que permet millorar la qualitat de vida i l’autonomia de les persones grans, amb discapacitat o dependència que viuen o passen moltes hores soles al seu domicili. En aquest díptic trobareu Informació breu sobre el servei, qui el pot demanar, on demanar-lo, quins són els requisits i on ampliar la informació.
Acta del GT de Serveis Socials del CMBS, curs 2023-2024.
Targeta Barcelona Solidària. Avantatges i ofertes (XLS)
Es un servicio de atención domiciliaria que permite mejorar la calidad de vida y la autonomía de las personas mayores, con discapacidad o dependencia, que viven o pasan muchas horas solas en su domicilio. En este tríptico encontraréis información breve del servicio, quien lo puede pedir, donde solicitarlo, cuales son los requisitos i donde ampliar la información.
Acta del GT de Serveis Socials del CMBS, curs 2023-2024.
Aquest informe presenta l’actualització de les sèries de dades produïdes per la XAPSLL en un esforç de treball en xarxa realitzat per una gran diversitat d’actors implicats a donar una resposta a l’exclusió residencial
El projecte comunitari Radars té per objectiu pal·liar la solitud no volguda de les persones grans. En què consisteix? Com hi podeu col·laborar? Què heu de fer si hi voleu formar part?
És un servei d’atenció domiciliària que permet millorar la qualitat de vida i l’autonomia de les persones grans, amb discapacitat o dependència que viuen o passen moltes hores soles al seu domicili. En aquest díptic trobareu Informació breu sobre el servei, qui el pot demanar, on demanar-lo, quins són els requisits i on ampliar la informació. Díptic en Anglès.
Acta del GT de Serveis Socials del CMBS, curs 2023-2024.