A partir del 26 de gener, caldrà demanar cita amb l’Oficina d’Informació i Tràmits de la Guàrdia Urbana

21/01/2021 - 16:18 h

Seguretat i prevenció. L’atenció personalitzada es farà només amb cita prèvia, que s’ha de demanar a través d’un tràmit municipal específic.

A partir del 26 de gener, els ciutadans, ciutadanes o professionals que vulguin fer qualsevol tràmit a l’Oficina d’Informació i Tràmits (OIT) de la Guàrdia Urbana, hauran de fer-ho amb cita prèvia.

L’atenció personalitzada es farà, doncs, només amb cita prèvia, que s’ha de demanar a través d’un tràmit específic de l’Ajuntament de Barcelona.

Cal tenir en compte que la majoria de tràmits municipals es poden tramitar telemàticament a través de l’Oficina Virtual de l’Ajuntament de Barcelona. A més, als telèfons 010 (gratuït) o 931 537 010 (des de fora de l’àrea metropolitana de Barcelona), es poden resoldre tràmits directament o bé rebre la informació necessària o indicacions per fer-ho telemàticament.

Si no es pot resoldre la demanda ni per internet ni per telèfon, en aquests números de telèfon es facilitarà el canal d’atenció especialitzat per oferir la informació sol·licitada o atendre la tramitació en qüestió.

Per a quins temes es pot sol·licitar atenció personalitzada?

Informes d’accidents (dades bàsiques i informes tècnics d’accidents)
Denúncies (gravacions, visualitzacions d’imatges, etc.)
Permisos d’armes de quarta categoria
Gestions de vehicles (precintes, disposicions judicials o cessions per al
desballestament)
Comisos
Instàncies diverses (tot i que per presentar instàncies el canal prioritari és el telemàtic)

Ubicació i horaris

Oficina d’Informació i Tràmits de la Guàrdia Urbana
Carrer de la Guàrdia Urbana, 3
08004 Barcelona

Horari actual d’atenció al públic amb cita prèvia: de 10.00 a 13.00 hores.

Més informació