Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Notícies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Pla de transició digital

Pla de renovació de sistemes d’Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona

Marc de referència

L’Institut Municipal d’Hisenda (IMH), juntament amb l’Institut Municipal d’Informàtica (IMI), endeguen el Pla de renovació de sistemes d’Hisenda. Aquest Pla té dues motivacions principals: donar una visió més integrada de totes les operacions de l’IMH amb la ciutadania, i d’altra, renovar tecnològicament la plataforma  un Host Mainframe-  operativa des de més de 25 anys i que després d’una intensa millora contínua ha derivat en un mapa de sistemes molt fragmentat i de difícil manteniment. L’objectiu principal és dotar el personal gestor d’eines noves, millorar la interoperabilitat amb altres administracions i facilitar la interrelació amb la ciutadania i la resta d’òrgans de l’Ajuntament.

Descripció

S’executarà en dues fases, la primera, està previst executar-la d’entre els anys 2012 i 2014. L’abast d’aquesta primera fase del PSH consisteix en incloure els processos següents: gestió de la base de dades fiscal de vehicles, gestió del padró, liquidació i autoliquidació d’IVTM i gestió de la recaptació de tots els tributs, sancions i altres ingressos de dret públic.

La segona fase té una durada de tres anys, des de mitjans de 2016 fins al 2019. Es preveu renovar el SAP TRM, la gestió de la base de dades d’activitats i de residus, així com el cadastre i la plusvàlua. També s’inclourà la gestió de l’activitat, liquidacions obertes i embargaments de vehicles i de béns immobles. Es renovarà la gestió de liquidacions tipificades, la gestió de denúncies i sancions i els seus recursos, i també embargaments de sous i salaris, recursos de tributs i sol·licitud de beneficis fiscals.

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide 1 of 1
Document de la memòria del Pla de renovació de sistemes d'informació d'Hisenda …

Other projects

  • Iris al mòbil
    Iris al mòbil
  • EUeINVOICING
  • Desplegament de wifi ciutadà a la flota d’autobusos (serveis Barcelona WiFi per a la ciutadania)
  • RideSafeUM
Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat