Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Pla de transició digital

EUeINVOICING

Marc de referència

La Directiva 2014/55/UE, del Parlament i el Consell Europeu, relativa a la facturació electrònica en contractació pública, estableix el marc jurídic per a l'establiment d'una norma europea (EN 16931) i requereix que els estats membres l’adoptin en totes les seves administracions i entitats públiques a l’hora de rebre i processar factures dels seus proveïdors.

La Directiva de la UE ha dictaminat que la norma obliga tots els sistemes de facturació electrònica utilitzats per les administracions públiques d’Europa a ser actualitzats i a implementar l'estàndard abans de novembre del 2018.

Descripció

EUeInvoicing és un projecte d’innovació per adaptar les solucions de factura electrònica catalanes al nou estàndard de la Unió Europea EN 16931, a fi de disposar d’una norma comuna de facturació electrònica a Europa i facilitar l’ús massiu de la facturació electrònica al sector públic i privat.

Les solucions d’EUeInvoicing permetran l’actualització i adaptació dels sistemes de factures electròniques existents d’alguns dels principals organismes d’emissió i recepció de factures en l'àmbit autonòmic que representen l’Administració pública i el sector privat.

D’una banda, en el sector públic s’actualitzarà a l’estàndard el punt de lliurament de factures electròniques e.FACT, del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya  (Consorci AOC), i el sistema de recepció de factures de l’Ajuntament de Barcelona, gestionat per l’Institut Municipal d’Informàtica de Barcelona. De l’altra, en el sector privat s’adequaran a la norma les plataformes d’eInvoicing PimeFactura, de PIMEC, i Cambra eBusiness, de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Promotor

Gerència de Recursos

 

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide 1 of 2
Visita el lloc web del projecte

Other projects

  • Registre de procediments administratius
  • E-Autenticació
  • Sistema d’informació del CUESB
  • concepte seguretat digital
    Millora de Centre d’Operació de la Seguretat (SOC) i del Servei Avançat de Telecomunicacions
Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat